BBeuty. Používa službu Blogger.

Nalaď sa na ružovú ♥

Vitajte pri novom článku, ktorý bude zameraný na dekoratívnu kozmetiku. Keďže je leto a každé ročné obdobie značka MARY KAY prinesie nejaké novinky ktoré rozošle bloggerkám podľa výberu, nebolo tomu ináč ani teraz, v lete. Mohla som si vybrať buď dekoratívnu kozmetiku alebo niečo zo starostlivosti. Keďže produkty zo starostlivosti som pre Vás testovala v jari, teraz som si vybrala dekoratívnu kozmetiku a zladila som si ju k sebe. Ako, to sa dočítate a na fotkách uvidíte nižšie. Dúfam, že tento článok plný ružových inšpirácií Vás podnieti k tomu, niečo si z týchto troch produktov zakúpiť, pretože všetky tri sú fajn a stoja za to. ♥♥♥
1. Tekutá očná linka v pere  

- táto linka je vytvorená na princípe tekutej linky s výnimkou tou, že je v pere. Neotláča sa a je nádherne pigmentovaná. Hrot linky sa zdá na pohľad hrubý, ale kreslí pekne a hlavne precízne. Vydrží taktiež veľmi dlho, keďže ju radíme medzi vode odolné linky. Aj napriek tomu ide jednoducho dole a práca s ňou je veľmi jednoduchá. Už dlho som sa nestretla s tak skvelou linkou na oči, uvidíme však či nevyschne do mesiaca, ako je u týchto liniek v pere zvykom. Avšak, mám pre vás tip. Ak vám takáto linka vyschne - presnejšie jej hrot - aplikátor stačí ju trošku oklepať ako teplomer o ruku a linka by sa mala prebrať k životu.
Linku nájdete TU



 2. Kolekcia očných tieňov Berry Haute 

- tieto tiene sú famózne aj keď nie som zástancom takýchto farieb. Keďže tí, čo ma poznáte viete, že obľubujem nude ale chcela som vyjsť zo stereotypu a vyskúšať niečo zaujímavejšie ako obyčajné kombinácie hnedej. Vybrala som si túto malú limitku, plnú zázrakov. Všetky tiene majú jemný shimmer, ktorý Vám viečko krásne rozjasní. Sú veľmi jemné a farby sú sýte a veľmi dobre pigmentované. Najviac sa mi páči 2,3 tieň z paletky. Odporúčam všetkými desiatimi. S kúpou produktu sa poponáhľajte pretože je to ako už som spomínala limitka na leto. Nájdete TU





 3. Gélový pololesklý rúž - LUMINOUS LILAC

- tento rúž bol najväčším sklamaním. Milujem rúže, ale také ktoré sú skvelo pigmentované a dlho vydržia. U tohto to tak nebolo. Krásne vonia, ale jeho účinky nothing guys. Pripadá mi to ako farebný balzam na pery alebo nejaký veľmi slabučko pigmentovaný rúž. Už len po dopití prvého pohára vody bol preč a to som pod neho dala aj kontúrovaciu ceruzku. Takže záver? Do kabelky na pretretie je fajn, ale keďže ja od rúžu očakávam dlhú výdrž a silnú pigmentáciu tak toto sa mojim miláčikom nestane. Nájdete ho TU